reklama

Generace uprostřed

24. listopad 2014

Spolek Život 90 představil novou kampaň s názvem Generace uprostřed. Kampaň je zaměřena na osoby z tzv „sendvičové generace", které pečují o své děti a zároveň o své rodiče nebo prarodiče. 8 z 10 takto pečujících jsou ženy. Senior, o kterého se starají, je nejčastěji jejich matka. Podle posledních průzkumů tráví česká žena ve středních letech péčí o své blízké až 20 hodin týdně. Tato je péče je v ČR hrubě podhodnocena - jak finančně, tak z hlediska společenského uznání.

V Česku se v současné době v přímé péči rodin nachází cca 75 000 seniorů. V roce 2050 však bude tato skupina dvojnásobná - intenzivní péči rodiny bude potřebovat 150 000 starých lidí.

Generace uprostředCílem kampaně je pomoci pečujícím ženám a mužům poznat možnosti, které mají, a služby, které mohou využívat. Chce jim pomoci harmonizovat jejich rodinný, osobní a pracovní život s péčí, která je zásadní a v konečné fázi lidského života nenahraditelná. V rámci kampaně Generace uprostřed bude spolek Život 90 také pořádat semináře pro pečující osoby a pomůže jim tak řešit jejich problémy při péči o seniora.

Oficiální stránky kampaně najdete na adrese www.generaceuprostred.cz.

Doporučit e-mailem

Vítání ptačího zpěvu 2014

Komentáře k článku

Zatím nejsou vloženy žádné komentáře.

Vložit nový komentář




Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

reklama
reklama
reklama
reklama

Nejnovější příspěvky do diskuze

Další nové příspěvky

Do diskuzního fóra

nově založená témata v diskuzi

Další nová témata

Do diskuzního fóra

Těhotenská kalkulačka.



Zapamatovat vložené údaje

Výpočet plodných dnů.


Tisknout

O násKontaktReklamaAktualityBlogReklamní článkySoutěžeZajímavé odkazy

Uživatelské menu

PřihlášeníRegistrace

TOPlist